Choose to grow your business!

Integrated software solutions.

 

Over 20,000 users use

one of the most dynamic ERP solutions in the world!

SoftOne Cloud ERP

Soft1 Cloud ERP Series 5 is a complete business solution that is part of the new generation of business software.

SoftOne Mobile

S1 Today is an application available on both iOS and Android, with the help of which you will be constantly connected with your employees.

Equipment

The QBS team is at your disposal to help you make the right choice of equipment that your business needs.

 
 

Soft1 Cloud ERP Series 5

 

Soft1 Cloud ERP Series 5 is aimed at all developing and medium-sized companies, as well as large corporations that need cost optimization and increased productivity to improve their business performance and increase their competitiveness.

 

Soft1 Cloud ERP Series 5 uses the most advanced services and solutions in the Cloud, benefiting from the technological advantages offered by the Windows Azure platform, which ensures maximum availability and security.

Management Financiar


Administrează tranzacțiile, rapoartele, decontările parțiale și scadențele.
Permite un management complet a tranzacțiilor bancare și de numerar, cu datele financiare aferente. Monitorizează: împrumuturile, economiile, depozitele, garanțiile.
Permite conectarea tranzacțiilor de debit cu încasări și a tranzacțiilor de credit cu plăți. Oferă informații relevante: solduri, vechime/om, sediu, filială, instalare, proiect.
Oferă un mecanism puternic de creare a scenariilor pentru controlul creditelor, avertizări/limitări pe document ales.




Activități comerciale


Se pot administra în mod independent toate operațiile legate de clienți - furnizori (achiziții, vânzări, încasări, plăți, tranzacții speciale). Simplifică și automatizează complet procedura de facturare, prin trimiterea online de documente. Este o soluție unică care elimină toate eforturile de imprimare, arhivare și de livrare. Permite un management complet a planificării comenzilor, livrărilor, achiziților dar și înregistrarea documentelor aferente. Gestionează acțiunile de loialitate, strategiile de a recompensa clienții fideli. Sunt administrate
informațiile din cardurile de fidelitate, punctele cumulate de fiecare utilizator și discount-ul/bonusul obținut. Sistem de vânzare cu am amănuntul avansat – modul complet integrat în Soft1, include toate funcționalitatile din Retail Business precum și mecanisme avansate pentru introducerea rapidă de coduri de bare.




Operațiuni & CRM


Management de proiect integrat – analiza sub-proiecte: informații financiare, de business, istorice, pentru fiecare proiect sau sub-proiect. Managementul resurselor șial mijloacelor de transport integrat pentru toate resursele companiei (echipamente birou, autoturisme, etc). Se poate corela cu orice document din aplicație (factură, decont, etc) și oferă o poziționare financiară de business completă. Management integrat dedicate activităților cu clienții, instrument util pentru departamentele de vânzări și marketing. Utilizează informația deja existentă în aplicație, asigurând pentru utilizator o imagine completă a activității legate de clienți/potențiali clienți. Include module ca: Contacte și persoane fizice, Angajați, Oportunități de vânzare, Proiecte, Clienți, Procese de business etc. Semnalarea statusului aprobărilor în toate documentele – control integrat al aprobărilor.




Instrumente de raportare


Browsere nelimitate cu posibilitatea de: inserare coloane, criterii, grupare și sortare. Acces rapid la documente relevante și abilitatea de a adăuga și calcula date. Submodul care permite crearea de scenarii QlikView și integrarea lor în sistem.




Instrumente de customizare


Posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de câmpuri și tabele – complet compatibile cu noile versiuni, sincronizare automată cu bazele de date ale aplicației. Permite inserarea automată de rapoarte. Posibilitatea de a dezvolta scripturi în orice interfata a aplicației, utilizând VB, Java – structura logică și adaptabilă pentru proceduri, controale, evenimente, aplicații pentru telefoane. Utilizarea browserelor și a listelor, rapoarte avansate, șabloane și capabilități de customizare, fără a fi instalate Instrumentele de design.




Managementul stocurilor


Oferă suport pentru gestionarea locațiilor multiple de depozitare. Monitorizează locațiile de depozitare pentru orice mutări de articole.
Număr nelimitat de coduri de articole corespunzatoare – alternative per articol – opțiuni de cautare avansată. Acest modul poate fi utilizat, printre altele, pentru coduri de culori/mărimi alternative, coduri de bare, sortimente, etc.
Monitorizarea numerelor seriale pentru orice mutări de articole.
Numere de lot cu date specifice (date expirare, stocuri, etc).




Contabilitate


Permite emiterea balanțelor speciale de verificare, declarații jurnale ș rapoarte.
Un modul standard care permite gestionarea costurilor pe produse, game, clienți, achiziții, vânzări. Oferă informații critice legate de gestiunea internă a companiei, criterii pentru calculul costurilor.





Aplicații Web & Mobile


Soft1 Mobile CRM permite angajaților cheie să beneficieze de informațiile de care au nevoie zilnic, inclusiv de contactele clienților, oricând și în orice loc s-ar afla. Încorporează proceduri de vânzări complet automate și suport pentru clienți prin accesarea sigură și rapidă.
Soft1 Web Report oferă posibilitatea de a vizualiza toate rapoartele disponibile din Soft1 ERP pe orice terminal aflat la distanță (smartphone, laptop, tableta).




Producție


Rețete de producție, documente de producție, costuri (resurse umane, utilaje), comenzi de producție, urmărirea/analiza producției în curs, analiza și urmărirea fazelor din producție, etc.
Oferă funcționalitățile necesare producătorilor pentru a putea planifica și executa eficient comenzile de producție, pentru a raspunde rapid noilor cerințe ale consumatorilor dar și pentru a comunica mai eficient cu furnizorii și alți intermediari.





 
  • Gradient

    S1 Today

    png-clipart-app-store-google-play-apple-
    png-clipart-app-store-google-play-apple-

    monitoring employees at work

    submitting an application

    request status check

    S1 Today is an application available on both iOS and Android, with which you will be constantly connected with your employees.

    1/5
  • Gradient

    S1 Inventory

    png-clipart-app-store-google-play-apple-
    png-clipart-app-store-google-play-apple-

    barcode management

    product reception

    barcode customer deliveries

    The S1 Inventory application offers visibility and control over all processes on site. It allows the efficient execution of orders at the supplier, NIR printing, transfer between managements, product barcode association, labeling, printing, inventory, etc. everything on your device!

    1/7
  • Gradient

    S1 Mobile

    png-clipart-app-store-google-play-apple-
    png-clipart-app-store-google-play-apple-

    taking orders from agents

    tracking the status of orders

    sales-revenue reports

    The S1 Mobile application has been designed for agents who are always on the move and who need a simple and efficient solution. With the help of the application you can take orders, you can consult the customer balance, you can schedule meetings and you can view sales-revenue reports.

    1/7

Equipment

 

Most of the time, purchasing,

configuring and managing the equipment needed for your business is not an easy task!

We provide you with professional equipment, specialized for your business.

We also offer equipment installation and configuration services.

Servers                                  Monitors                                 Multifunction Printers                            Pos

Tax Printers                                      Rollers / Labels                                 Scanners                 Specialized Equipment

 
 

 

We are a professional and dynamic team, eager for continuous evolution, being closely linked to the same common values!

We provide turnkey professional software solutions for both the private and public sectors.

ERP, CRM, Business Intelligence solutions.

We offer complete analysis, design, development, implementation and consulting services adapted to the specific activity.

About us

Awards

"Best New Partner", 2016.

"Best Vertical Solution", 2018.

Cosmopolit Residences team

QBS is a company with a cooperative team, prompt and ready to offer the necessary solutions at any time. Trained staff regarding the SoftOne program and our requests.

Customer opinions

Ionuț Angheluș, General Manager Urban Invest

SoftOne allowed us to keep up with the evolution of the market, to get rid of Excel and the difficulties caused by the old accounting software that could no longer cope with the growing demands of our company. If we were to talk about customizing services according to specific needs, we always found an understanding and competent team. "

Ionuț Angheluș, General Manager Urban Invest

SoftOne allowed us to keep up with the evolution of the market, to get rid of Excel and the difficulties caused by the old accounting software that could no longer cope with the growing demands of our company. If we were to talk about customizing services according to specific needs, we always found an understanding and competent team. "

PRODUCTION

CONSTRUCTION

DISTRIBUTION

SERVICES

RETAIL

The QBS team is at your disposal! Let's get to know each other!

SiglaCrop.png
 

ADDRESS

Strada Mihail Kogălniceanu

Nr. 17 Bl. C4 Ap.13

CONTACT

CONTACT FORM

Copyright © 2020 QBS Retail&Logistics.