Soft One ERP

Peste 20.000 utilizatori folosesc una dintre cele mai dinamice soluții ERP din lume!

Soft1 Cloud ERP Series 5

Se adresează tuturor companiilor în curs de dezvoltare și celor de talie medie, precum și corporațiilor mari care au nevoie de optimizarea costurilor și productivitate crescută pentru a-și îmbunătăți performanțele afacerii și a-și crește competitivitatea.

Soft1 Cloud ERP Series 5 folosește cele mai avansate servicii și soluții în Cloud, beneficiind de avantajele tehnologice oferite de platforma Windows Azure, care asigură maximum de disponibilitate și securitate.

Lista preturi
Soft1 ERP, o solutie completa

Administrează tranzacțiile, rapoartele, decontările parțiale și scadențele.

Permite un management complet al tranzacțiilor bancare și de numerar, cu datele financiare aferente. Monitorizează împrumuturile, economiile, depozitele, garanțiile.

Permite conectarea tranzacțiilor de debit cu încasări și a tranzacțiilor de credit cu plăți. Oferă informații relevante: solduri, vechime/om, sediu, filială, instalare, proiect. Oferă un mecanism puternic de creare a scenariilor pentru controlul creditelor, avertizări/limitări pe documentul ales.

Se pot administra în mod independent toate operațiile legate de clienți - furnizori (achiziții, vânzări, încasări, plăți, tranzacții speciale).

Simplifică și automatizează complet procedura de facturare, prin trimiterea online de documente. Este o soluție unică care elimină toate eforturile de imprimare, arhivare și de livrare.

Permite un management complet al planificării comenzilor, livrărilor, achizițiilor dar și înregistrarea documentelor aferente.

Gestionează acțiunile de loialitate, strategiile de a recompensa clienții fideli. Sunt administrate informațiile din cardurile de fidelitate, punctele cumulate de fiecare utilizator și discount-ul/bonusul obținut.

Sistem de vânzare cu amănuntul – modul complet integrat în Soft1, include toate funcționalitatile din Retail business precum și mecanisme avansate pentru introducerea rapidă de coduri de bare.

Management de proiect integrat – analiza sub-proiecte: informații financiare, de business, istorice pentru fiecare proiect sau sub-proiect.

Managementul resurselor și al mijloacelor de transport integrat pentru toate resursele companiei (echipamente birou, autoturisme, etc). Se poate corela cu orice document din aplicație (factură, decont etc.) și oferă o poziționare financiară de business completă.

Management integrat dedicat activităților cu clienții, instrument util pentru departamentele de vânzări și marketing. Utilizează informația deja existentă în aplicație, asigurând pentru utilizator o imagine completă a activității legate de clienți/potențiali clienți. Include module precum: Contacte și persoane fizice, Angajați, Oportunități de vânzare, Proiecte, Clienți, Procese de business, etc.

Semnalarea statusului aprobărilor în toate documentele – control integrat al aprobărilor.

Browsere nelimitate cu posibilitatea de: inserare coloane, criterii, grupare și sortare.

Acces rapid la documente relevante și abilitatea de a adăuga și calcula date.

Submodul care permite crearea de scenarii QlikView și integrarea lor în sistem.

Posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de câmpuri și tabele – complet compatibile cu noile versiuni, sincronizare automată cu bazele de date ale aplicației. Permite inserarea automată de rapoarte.

Exista mai multe posibilitati de a dezvolta scripturi în orice interfata a aplicației, utilizând VB, Javascript – structura logică și adaptabilă pentru proceduri, controale, evenimente, aplicații pentru telefoane.

Utilizarea browserelor și a listelor, rapoarte avansate, șabloane și capabilități de customizare, fără a fi instalate instrumentele de design.

Oferă suport pentru gestionarea locațiilor multiple de depozitare. Monitorizează locațiile de depozitare pentru orice mutări de articole.

Număr nelimitat de coduri de articole corespunzatoare – alternative per articol – opțiuni de cautare avansată. Acest modul poate fi utilizat, printre altele, pentru coduri de culori/mărimi alternative, coduri de bare, sortimente, etc.

Monitorizarea numerelor seriale pentru orice mutări de articole.

Numere de lot cu date specifice (date expirare, stocuri, etc).

Permite emiterea balanțelor speciale de verificare, declarații, jurnale și rapoarte.

Un modul standard care permite gestionarea costurilor pe produse, game, clienți, achiziții, vânzări. Oferă informații critice legate de gestiunea internă a companiei, criterii pentru calculul costurilor.

Soft1 Mobile CRM permite angajaților cheie să beneficieze de informațiile de care au nevoie zilnic, inclusiv de contactele clienților, oricând și în orice loc s-ar afla.

Încorporează proceduri de vânzări complet automate și suport pentru clienți prin accesarea sigură și rapidă.

Soft1 Web Report oferă posibilitatea de a vizualiza toate rapoartele disponibile din Soft1 ERP pe orice terminal aflat la distanță (smartphone, laptop, tableta).

Rețete de producție, documente de producție, costuri(resurse umane, utilaje), comenzi de producție, urmărirea/analiza producției în curs, analiza și urmărirea fazelor din producție, etc.

Oferă funcționalitățile necesare producătorilor pentru a putea planifica și executa eficient comenzile de producție, pentru a raspunde rapid noilor cerințe ale consumatorilor, dar și pentru a comunica mai eficient cu furnizorii și alți intermediari.

Soft1 ERP
Planificare si monitorizare pentru un management de succes
SoftOne Cloud CRM
  • Flexibilitate pentru a-ți alege exact funcționalitățile de care ai nevoie;
  • Costuri reduse;
  • Implementare rapidă;
  • Securitate și mobilitate, soluția putând fi accesată de pe orice dispozitiv mobil.
Detalii
SoftOne Cloud CRM
SoftOne 360
  • Creșterea productivității;
  • Procese decizionale îmbunătățite;
  • Eliminarea complexității operațiunilor de business.
Detalii
SoftOne 360
SoftOne SFA
  • Permite accesarea datelor de pe orice dispozitiv;
  • Oferă o imagine de ansamblu a operațiunilor de vânzare datorită rapoartelor grafice și a dashboard-ului interactive;
  • Facilitează crearea prognozelor de vânzări.
Detalii
SoftOne SFA
SoftOne E.V.A

Asistentul virtual SoftOne poate comunica cu aplicația de business prin conversație, fiind capabil să proceseze limbajul uman pe mai multe canale și poate răspunde utilizatorilor la orice întrebare folosind canalele de comunicare Skype și Facebook Messenger.

Detalii
SoftOne E.V.A